Brengen en halen.

Brengen
Vanaf 8:30 uur zal er een leerkracht aanwezig zijn op het plein van de groepen 1-2 & 3 t/m 8. Zodra de eerste bel om 8:35 uur gaat, gaan de kinderen de school binnen. De kleuters worden in de klas gebracht. De leerlingen van groep 3 en 4 mogen tot de klas worden gebracht. Om de zelfstandigheid van de kinderen te bevorderen en vlot de lessen te kunnen beginnen, verwachten wij van de groepen 5 t/m 8, dat zij zelfstandig de school binnen komen. Mochten er bijzonderheden zijn, die gemeld dienen te worden aan de leerkracht, dan kan de ouder natuurlijk meekomen.

's Middags na de lunchpauze
De kleuters worden om 13:05 uur door de ouders in de klas gebracht. De leerlingen van groep 3 en 4 kunnen door de ouders tot de klas worden gebracht. Van de leerlingen van de groepen 5 tot en met 8 verwachten wij dat zij zelf de school binnen komen. Op deze manier kunnen wij vlot beginnen met de lessen. De lessen in de middag starten om 13:15 uur.

Halen
Kinderen ophalen voor de lunchpauze
De ouders wachten buiten op het betreffende schoolplein. Wanneer de bel is gegaan, kunnen de ouders van kleuters naar binnen om hun kind op te halen. De kinderen van de groepen 3 tot en met 8 komen zelfstandig naar buiten

Kinderen ophalen aan het einde van de schooldag
De ouders wachten buiten op het schoolplein. Wanneer de bel om 15:30 uur is gegaan, kunnen de ouders van de kleutergroepen naar binnen om hun kind op te halen. De kinderen van de groepen 3 tot en met 8 komen zelfstandig naar buiten.